Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Spirianne raadt u aan om klachten eerst bij Spirianne kenbaar te maken door te mailen naar info@spirianne.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Ook is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Garantie

Spirianne geeft om haar producten en doet logischerwijze haar best om deze in topconditie aan  te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht is Spirianne aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact met Spirianne op te nemen. Een redelijk termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact opneemt zal Spirianne zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.